• Wpisów:291
  • Średnio co: 8 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 23:04
  • Licznik odwiedzin:30 969 / 2618 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Pomyślałaś kiedyś że 2 lata temu nie paliłaś, nie kłociłaś się z rodzicami , wiecej mogłaś i ... nie było "go" ?
 

 
Myśle że umieć kochać zajmuje więcej niż nauka jazdy na rowerze ...
 

 
Jak Ogarne siebie
.. zabiore sie za ogarnianie Ciebie
 

 
Tym razem spróbowałam
I kurwa po co mi to było ?!...
 

 
W życiu nie chodzi o to jak mocno możesz uderzyć, ale o to jak mocno możesz dostać i dalej iść do przodu.
 

 
Zycie bez problemów są jak płatki bez mleka
  • awatar duetowylans: św . Prawda ALE , fajnie było by bez tego syfu w życiu . NIE ? A bez mleka obeszło by się ;]]
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
~ Czemu mnie nie przytuliłeś ?
- Bo kocham jak mnie oto prosisz <3
; D
 

 
Mam wrażenie że ludzie z plotek więcej o mnie napiszą niż ja sama ...
  • awatar Karuniak ♥. !: Boskie ! Wbijaj;*
  • awatar Partofmysoul.: bo ludzie ,którzy plotkują po prostu ubarwiają nam życie.. a tak na serio to są ci nie dowartościowani ludzie...zazdroszczą nam czegoś i tak robią..
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Wole płakać w kącie , niż powiedzieć jak mi źle ...
widocznie należe do odmiany tchórza..
albo poprostu boję sie reakcji
 

 
Ustępuje wszystkim ważnym w moim życiu osobą - moją miłość , mój czas , moje rzeczy, moją kolej ... Ale dlaczego teraz nie pomyślą o mnie dla odmiany? : |
 

 
~ On kochał mnie , ale ja nie mogłam bo kochałam ją ..
a ona kochała jego i gdy oni się kochali
Ja nie moge kochać żadnego ...
 

 
Ja tam wole łzy i szczerość niż kłamstwa i pojebany aktorski uśmieszek .
 

 
Szkoda że nie ma statusu na gadu - "przytul mnie bo mam doła" .. ; (
 

 
- Dlaczwego traktujesz mnie jak powietrze ? ..
~ ja Cię traktuję jak powietrze ?!
- Nie . dlaczego pytasz ? <3
 

 
Ja tylko chce być Twoją kumpelą , śmiać się z Toba ze wszystkiego , nie wstydzić się przy Tobie niczego ...
A nie jak 99% dziewczynktóre - piszą na fb, gadu itd.
a na pierwszym prawdziwym spotkaniu , już jest "miłość" ..
 

 
Możecie mi powiedzieć :
1000 razy że jestem do dupy
2000 razy żebym dała sobie spokój
3000 razy że nie dam rady
a ja wam zawsze odpowiem że nie macie racji i osiągne to co jest dla mnie ważne ! <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Patrzysz w lustro i zastanawiasz się czy o to właśnie ci chodziło ...
 

 
Ona płakała w kącie , tusz spływał jej po policzkach , a włosy zaczęły się kręcić ..
A on poprostu do niej podszedł , objął i powiedział :
Nie kocham cie bo masz ładny makijaż , proste włosy i ładne sukienki ...
Kocham cię .. jak masz pokręcone włosy , ładny uśmiech i rozciągniętą bluze na sobie .
Kocham Ciebie całą , i tyle <3 ..
 

 
I ta tępa ludzkość która myśli że może wszystko ..-,-
 

 
Who you are ?
- Sobą kurwa ..
 

 
Nie musze palić żeby się odstresować
nie musze pić żeby być zajebistym
nie musze kłamać żeby mieć znajomych
nie musze mieć drogich butów żeby być ładna
Musze być soba w tym życiu , gdzie kierują pieprzone podziały ... -,-
  • awatar Rokss: podoba mi sie ;* zapraszam <3 jesli masz ochotę możesz dodać mnie do obserwowanych ;* pooozdrawiam ;P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Każdy z nas zna ten moment jak ktoś odchodzi a w pewnym miejscu bardzo boli ...
 

 
Dlaczego jestem tchórzem ? I boje sie zakochać , boje się miłości i wszystkiego co z nią związane ;|
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Konieec ! <3 I początek . ;d
Udanego Sylwestra !!
 

 
Mam swój świat , swoje buty i zjebanego przewodnika .